GündemManşet

Oyun Endüstrisinin Daha Fazla Kadına İhtiyacı Var

0

Önceden, oyun yalnızca erkeklerin ilgilendiği bir şey olarak görülüyordu ve erkekler geleneksel olarak oyun pazarlamasının hedef kitlesiydi. Şimdi, kadınlar tüm oyuncuların neredeyse yarısını oluşturuyor ve oyun endüstrisinin stratejilerini kadınları daha kapsayıcı olacak şekilde ayarlaması gerekiyor.

Arise Gaming Baş Müşteri Deneyimi İnovasyon Sorumlusu Jonathan Shroyer, konu hakkında, “Kadınlar oyuncudur. Oyunlar satın alıyorlar ve bildirilen tüm oyuncuların neredeyse yarısını oluşturan aktif oyuncular. Bununla birlikte, kadınlar büyük ölçüde oyun endüstrisindeki sohbetin dışında bırakıldı. Kadınlar yönetici veya idari pozisyonlarda bulunmadıklarında, gözden kaçma ve unutulma eğilimindedirler. Kadınların sesleri üst düzey yöneticiler tarafından duyulduğunda ve temsil edildiğinde, bir bütün olarak oyun endüstrisi daha kapsayıcı ve genel olarak daha heyecan verici hale gelir. Karar verme seviyesindeki kadınlar, oyun şirketlerinin kadınlara nasıl pazarlama yaptığını etkileyebilir ve hatta kadın kahramanları merkeze alan oyunlar yaratabilir, bu da herkes için daha kapsayıcı bir alan yaratarak sektörü daha iyi hale getirebilir” dedi.

Espor Next
Türkiye Espor camiasının en genç hesabı gururla sunar...

You may also like

Comments

Leave a reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

More in Gündem