Gündem

Huawei Game Salon 2024 Gerçekleştirildi

0

Huawei, son on yılda Avrupa pazarında güçlü ilişkiler kurarak Doğu ve Batı arasında oluşturduğu köprü ile yerel büyümeyi destekledi. Huawei, Çinli geliştiricilerin daha geniş bir Avrupalı oyuncu kitlesine ulaşmasını ve Türk oyun geliştiricilerinin Avrupa’daki görünürlüklerini artırmasını sağladı.

Huawei Oyun Salonu, yüksek kaliteli, bütünsel bulut oyun deneyimleri oluşturmak isteyen oyun işletmeleri için profesyonel, hızlı, istikrarlı ve güvenli tek noktadan bulut hizmetleri sunan Huawei Cloud’u önde gelen bir iş çözümü olarak sergiledi.

Türkiye: Heyecan Verici Yeni Bir Oyun ve Canlı Yayın Merkezi

Avrupa’nın mobil oyun pazarının 2024 yılında 8,56 milyar dolara ulaşacağı tahmin edilirken, Huawei Avrupa’nın oyun sahnesine odaklanmayı yoğunlaştırıyor. Giderek artan sayıda yetenekli geliştiriciye ve geniş, adanmış bir oyuncu tabanına sahip olan Türkiye, Huawei’nin planları için kilit önem taşıyor.

30 milyon oyuncuya ev sahipliği yapan Türkiye, Orta Doğu’daki oyun pazarına liderlik ediyor. Sektör 2023 yılında 300 milyon dolar gelir elde ederken bir önceki yıla göre de yüzde 16 büyüme kaydetti. Akıllı telefonların Avrupalı kullanıcılar tarafından oyunlara erişmek için kullanılan ana cihaz olması ve Türkiye nüfusunun yüzde 75’inden fazlasının akıllı telefon sahibi olması, mobil oyun pazarının büyük bir potansiyele sahip olduğunu gösteriyor.

Pan-eğlence sektörü geçen yıl toplam nüfusun yüzde 73,1’ini temsil eden 62,5 milyondan fazla kullanıcı ile 228,7 milyon dolarlık bir piyasa değerine ulaştı. AppAnnie’ye göre, Türkiye’de pan-eğlence uygulamalarına yönelik uygulama içi ödemeler 2023 yılında 76 milyon ABD dolarına ulaşarak Türkiye’yi dünya genelinde ilk beşe sokacaktır.

Huawei Oyun Salonu Değerli Ortaklarını Ağırlıyor

Huawei Gaming Salon, diğer geliştiricilerin yanı sıra Funplus, Tencent, Moonton ve miHoYo gibi önde gelen Çinli geliştiricileri de sıcak bir şekilde karşıladı.

Huawei Tüketici Bulut Hizmeti, Avrupa Ekosistem Geliştirme ve Satış Departmanı Genel Müdürü Shan Xuefeng konuyla ilgili, “Amacımız Avrupa’da canlı bir oyun topluluğunu teşvik etmektir. Ortaklarımızla yakın iş birliği yaparak bölgeye son teknoloji, güvenilir ve birinci sınıf oyun deneyimleri sunmayı umuyoruz” şeklinde açıklama yaptı.

CP-Gamer Interactive Sharing, Çinli geliştiricilere Huawei’nin Avrupalı ortakları, oyun geliştiricileri Playrix ve Com2us’un başarı hikayelerini ve deneyimlerini öğrenme şansı sundu. Bu paylaşım sırasında Playrix ve Com2us, yerel kullanıcılara uyum sağlamanın Türkiye’deki başarılarının anahtarı olduğunu vurguladı. Sonrasında yapılan Yerel İş Ortağı Paylaşımı oturumu, günün tartışmalarına daha fazla perspektif kattı.

Tam Gün Etkinlikler: Huawei  Bulut Veri Merkezi

Türk Kültürel Deneyimi’ni yaşayan katılımcılar ayrıca Huawei Cloud Veri Merkezi’ni de keşfetti. Huawei’nin; Tencent, Moonton, miHoYo ve Funplus gibi iş ortakları etkinlikten çok etkilendiler ve gelecekte Huawei ile birlikte çalışmaktan duydukları heyecanı dile getirdiler. Bu ortaklar 2024 yılının ikinci yarısında Avrupa’da AppGallery’de oyunlarını yayınlamayı planlıyorlar.

Huawei Mobil Hizmetler Avrupa Başkan Yardımcısı Jaime Gonzalo, “Mobil oyun küresel bir fenomen. Amacımız, dünyanın dört bir yanından en iyi geliştiriciler ile Avrupalı oyuncular arasında köprü kurmak. Bunu başarmak adına, ortaklarımızın uluslararası alanda büyümesine yardımcı olmak için geliştirmeden ticari para kazanmaya kadar kapsamlı destek sunuyoruz.”

Espor Next
Türkiye Espor camiasının en genç hesabı gururla sunar...

You may also like

Comments

Leave a reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

More in Gündem